Σελίδες

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Λήξη της συνεργασίας του Βασίλη Γαλάνη με το ΙΕΚ ΔΟΜΗ

Ο Βασίλης Γαλάνης, ανακοινώνει τη λήξη της συνεργασίας του με το ΙΕΚ ΔΟΜΗ και τις εταιρίες του ομίλου ΔΟΜΗ.


Κατά την διάρκεια της δημιουργικής και εποικοδομητικής του συνεργασίας κατά την τελευταία πενταετία, ο κος Βασίλης Γαλάνης, εργάστηκε ως υπεύθυνος επικοινωνίας και γραφείου τύπου του ΙΕΚ ΔΟΜΗ καθώς και των υπολοίπων εταιριών του ομίλου, με κύριους τομείς προτεραιότητάς του την εταιρική εικόνα του ΙΕΚ ΔΟΜΗ και των λοιπών εταιριών του ομίλου, την επικοινωνία του ομίλου γενικότερα, τη διαφήμιση, τις δημόσιες σχέσεις, τον χειρισμό των media και γενικότερα τη διαχείριση του πακέτου media relations του ομίλου.

Προερχόμενος από το χώρο της Ιδιωτικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης καθώς και από το χώρο του Consulting, ο κος Β. Γαλάνης, διαθέτοντας εικοσαετή εμπειρία, αναμένεται να συνεχίσει την καριέρα του στον κλάδο, αναζητώντας επιλεκτικά νέες συνεργασίες .

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κος Βασίλης Γαλάνης, εργάζεται συνεχώς από το 1992 στον κλάδο της επαγγελματικής εκπαίδευσης, διαθέτοντας πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία και έκτοτε έχει αναλάβει ιδιαίτερα σημαντικές θέσεις σε μεγάλους εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Παράλληλα έχει αναπτύξει συγγραφικό έργο στον τομέα του Marketing από τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Σταμούλη.

Σε ανακοίνωσή του ο Βασίλης Γαλάνης, ευχαριστεί ιδιαίτερα τους εκπροσώπους των μέσων, της επικοινωνίας, της διαφημιστικής αγοράς καθώς και τους Δημοσιογράφους για την αμέριστη εμπιστοσύνη τους και την αμοιβαία αλληλοεκτίμηση.

Επιπλέον ευχαριστεί ιδιαίτερα όλους τους συνεργάτες του, για την καθοριστική τους συμβολή στην επιτυχή ολοκλήρωση του έργου του.



Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Μια σύγχρονη έκδοση για την Αποτελεσματική Διαχείριση των Κέντρων Αισθητικής

Beauty Therapy Management, από το Βασίλη Γαλάνη.



Μια πρωτότυπη πολυτελή έκδοση σε κινητά φύλλα, περιγράφει με επιστημονικό και παράλληλα κατανοητό τρόπο, όλα όσα πρέπει να γνωρίζει η σύγχρονη επαγγελματίας αισθητικός για την αποτελεσματική διαχείριση ενός κέντρου αισθητικής αλλά και την εφαρμογή των αρχών του marketing management, προσφέροντας σύγχρονη, ουσιαστική και άμεσα εφαρμόσιμη γνώση.

Το βιβλίο καλύπτει πλήρως τα ενδιαφέροντα των επαγγελματιών του κλάδου αλλά και του ακαδημαϊκού χώρου, εφόσον αποτελεί ουσιαστική βιβλιογραφία για τη διδασκαλία του μαθήματος Οργάνωση & Marketing Καταστήματος Αισθητικής.

Επιπλέον αποτελεί ένα εργαλείο δουλειάς, για στελέχη και εργαζόμενους σε μονάδες καλλωπισμού, πολυδύναμα ινστιτούτα, κέντρα αισθητικής, spa, κ.α, που επιθυμούν με συνοπτικό, οργανωμένο και γρήγορο τρόπο να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με το management και το marketing των μονάδων καλλωπισμού.

Η τεχνογνωσία, οι διαδικασίες και η μεθοδολογία που προσφέρει η νέα αυτή έκδοση, μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα από κάθε αισθητικό στην καθημερινή λειτουργία και την επικοινωνία του δικού της κέντρου αισθητικής.

Η νέα αυτή έκδοση απευθύνεται σε ιδιοκτήτες ινστιτούτων και κέντρων αισθητικής, φοιτητές Τ.Ε.Ι. Αισθητικής, σπουδαστές ΙΕΚ της ειδικότητας Ειδικός Εφαρμογών Αισθητικής, στελέχη και εργαζόμενους στον κλάδο.

Τέλος, η δομή του βιβλίου έχει σχεδιαστεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε κάθε κεφάλαιο να αποτελεί μία αυτόνομη εκπαιδευτική ενότητα.

Η αξία της έκδοσης και της τεχνογνωσίας που εισαγάγει, είναι 90 €. Για περισσότερες πληροφορίες και παραγγελίες απευθυνθείτε στον κ. Βασίλη Γαλάνη, Marketing Consultant, Καθηγητή, Συγγραφέα, τηλ.: 6980 558496, e-mail: vasgalanis@gmail.com

Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2008

Σεμινάριο Τεχνικές Επικοινωνίας και Πωλήσεων για Κέντρα Προσχολικής Αγωγής, Νηπιαγωγεία και Ιδιωτικά Σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Επιμόρφωση, Βρεφονηπιακόμων, Νηπιαγωγών, Παιδαγωγών και Δασκάλων της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης, στις Τεχνικές Επικοινωνίας

Ο Βασίλης Γαλάνης, με την 15ετη εμπειρία του στον κλάδο της εκπαίδευσης καθώς και την αγορά της ιδιωτικής εκπαίδευσης σε όλες τις βαθίδες, προσφέρει για πρώτη φορά, ένα υψηλού επαγγελματικού επιπέδου και ποιότητας σεμινάριο, για ιδιοκτήτες κέντρων προσχολικής αγωγής, βρεφονηπιακούς σταθμούς, νηπιαγωγεία και ιδιωτικά σχολεία,καθώς και για το προσωπικό τους, με τίτλο: «Τεχνικές Επικοινωνίας και Πωλήσεων».
Το σεμινάριο διακρίνεται για το επίπεδο των δεξιοτήτων που προσφέρει, την αποτελεσματικότητα της μεθοδολογίας του, και την άμεση εφαρμογή του.Ήδη έχει υλοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία, σε μεγάλες μονάδες της ιδιωτικής εκπάιδευσης τα τελευταία χρόνια, καθώς και πανελλαδικά, με συμμετοχή ιδιοκτητών και διοικούντων των μεγαλυτέρων μονάδων της προσχολικής αγωγής και της ιδιωτικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα πραγματοποιείται εντός του χώρου των μονάδων ή σε αίθουσα ξενοδοχείου, εφόσον επιθυμούν να συμμετέχουν σε αυτό περισσότερες μονάδες.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προσφέρει στους συμμετέχοντες, την ευκαιρία να κατανοήσουν σε βάθος την τεχνική της επικοινωνίας και της πώλησης κατά τη διαδικασία ενημέρωσης και εγγραφής, και να δημιουργήσουν ένα άριστο επαγγελματικό υπόβαθρο, που θα τους επιτρέψει να συμβάλλουν και να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους ικανότητες στις πωλήσεις, συμβάλλοντας και στην αύξηση των εγγραφών στις μονάδες που εργάζονται.Στο πλαίσιο Work Shop, οι συμμετέχοντες σχεδιάζουν, οργανώνουν δράσεις πωλήσεων, εφαρμόζοντας τις τεχνικές και τις διαδικασίες που προτείνονται.
Υπογραμμίζεται ότι το σεμινάριο αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο για την απόκτηση επαγγελματικής ικανότητας και επάρκειας στις ενημερώσεις κατά την περίοδο εγγραφών, που απαιτείται πλέον για τα στελέχη των παραπάνω μονάδων και τους ιδιοκτήτες, που δραστηριοποιούνται σε ένα έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον και κυρίως σε περίοδο οικονομικής κρίσης.
Ως συντελεστής του εκπαιδευτικού αυτού προγράμματος, συμβάλλοντας στην επαγγελματική επιμόρφωση και τη δια βίου εκπαίδευση των στελεχών του κλάδου, καταθέτω σε εσάς την εμπειρία μου σε συνδυασμό με την υψηλού επιπέδου μόρφωση που διαθέτω, τη μακρόχρονη επαγγελματική και ακαδημαϊκή εμπειρία μου, την ξεχωριστή παιδαγωγική κατάρτιση και τις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας που εφαρμόζω και κυρίως τη μεγάλη επαγγελματική εμπειρία μου στην οργάνωση και το marketing management κέντρων προσχολικής αγωγής, ιδιωτικών σχολείων και εκπαιδευτικών οργανισμών γενικότερα.
Η ποιότητα, ο επαγγελματισμός και η εμπειρία μου σε συνδυασμό με την άρτια και ολοκληρωμένη προσωπικότητα των συνεργατών σας και τον επαγγελματισμό τους, και κυρίως με σεβασμό προς τους εκπαιδευόμενους και τους ιδιοκτήτες που επενδύουν στην επιμόρφωση των στελεχών τους, αποτελούν εχέγγυα για την επιτυχία και την αποτελεσματικότητά του ειδικού αυτού σεμιναρίου.
Στο τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκτήσει μια ολοκληρωμένη και σε βάθος γνώση της επικοινωνίας, της πώλησης και της οργάνωσής της κατά τη διάρκεια των εγγραφών και της ενημέρωσης, που μόνο αυτό το σεμινάριο μπορεί να τους προσφέρει.
Επισημαίνεται το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κόστος, το οποίο ανέρχεται σε 1.000€ ανά μονάδα, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται και τα αντίστοιχα εκπαιδευτικά εγχειρίδια για όλους τους συμμετέχοντες και ανεξαρτήτως αριθμού συμμετεχόντων.
Λεπτομέρειες για το σεμινάριο, δηλαδή περιεχόμενο, εκπαιδευτικοί στόχοι και μέθοδοι διδασκαλίας, μπορούν να αποσταλούν σε κάθε ενδιαφερόμενο.Μεμονωμένες συμμετοχές για στελέχη, και πιο συγκεκριμένα για ιδιοκτήτες που αυτόαπασχολούνται, εργαζόμενοι στον κλάδο, ή φοιτητές, οι οποίοι κατοικούν εκτός Αθηνών, μπορούν να συμμετέχουν στο ειδικό αυτό σεμινάριο με την ειδική τιμή των 350€, με τη μέθοδο της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης (Distance Learning).Στους συμμετέχοντες εξ αποστάσεως, χορηγείται το υλικό εκπαίδευσης, μεθοδολογία εφαρμογής και παρέχεται η δυνατότητα τηλεφωνικής συνομιλίας μαζί μου από 15.00 - 20.00 κάθε Σάββατο.
Εφόσον εκτιμάται ότι το πρόγραμμα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της μονάδας σας και επιθυμείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου, αναγράφοντας τηλέφωνο, ονοματεπώνυμο, και τρόπο υλοποίησης ή συμμετοχής.Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.

Info:
Κινητό: 6980 558496
e-mail: vasgalanis@gmail.com

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2008

ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ CEDEFOP ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

Η μελέτη του Cedefop για την μεσοπρόθεσμη πρόγνωση σε δεξιότητες «Μελλοντικές ανάγκες σε δεξιότητες στην Ευρώπη», τα συμπεράσματα της οποίας παρουσιάστηκαν σε ένα σημαντικό συνέδριο στο Cedefop, είναι τώρα διαθέσιμη δωρεάν.Μετά το επιτυχές διεθνές συνέδριο του Cedefop «Δεξιότητες για το Μέλλον της Ευρώπης», η μελέτη «Μελλοντικές ανάγκες σε δεξιότητες στην Ευρώπη: Μεσοπρόθεσμη πρόγνωση» είναι τώρα διαθέσιμη από το διαδίκτυο στην αγγλική. Η μελέτη αναδεικνύει τις επιπτώσεις στην απασχόληση των δομικών αλλαγών σε τομείς και επαγγέλματα. Αυτές οι επιπτώσεις είναι και ο λόγος που η πρόβλεψη των αναγκών σε δεξιότητες έχει μετακινηθεί στην κορυφή της Ευρωπαϊκής ατζέντας στους τομείς της απασχόλησης και εκπαίδευσης. Οι αγορές εργασίας εξελίσσονται με ταχείς ρυθμούς και νέες θέσεις εργασίας εμφανίζονται, ιδίως στον τομέα των υπηρεσιών. Αν είναι να αποφύγουμε τις αναντιστοιχίες των δεξιοτήτων, το εργατικό δυναμικό χρειάζεται να προσανατολιστεί προς αναπτυσσόμενους τομείς και επαγγέλματα. Αυτό δημιουργεί μια αύξηση στις απαιτήσεις προσόντων σε όλους τους τομείς, και κατά συνέπεια στις ανάγκες για αρχική και συνεχόμενη κατάρτιση.Το Cedefop έχει την πρόθεση να ανακοινώνει τέτοιες προγνώσεις σε τακτική βάση. Στους επόμενους μήνες, θα μελετηθούν οι αναδυόμενες ανάγκες σε δεξιότητες σε δυο συγκεκριμένους τομείς – τον τομέα της υγείας και αυτόν του περιβάλλοντος.Το συνέδριο, στο οποίο παρουσιάστηκε η εν λόγω μελέτη στις 21 και 22 Φεβρουαρίου, άνοιξε με την εναρκτήρια ομιλία του ο Έλληνας Υπουργός Παιδείας κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης, και το παρακολούθησαν γύρω στα 150 άτομα απ’ όλη την Ευρώπη.Που μπορεί να βρει κανείς την μελέτη του Cedefop ;Την μελέτη “Future skill needs in Europe. Medium-term forecast: synthesis report” μπορεί να την παραγγείλει κανείς δωρεάν καθώς επίσης να την κατεβάσει και από την ιστοσελίδα:http://www.cedefop.europa.eu/index.asp?section=3&sub=6&read=3160
CedefopΤο Ευρωπαϊκό Κέντρο για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης (Cedefop), ένας οργανισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης με έδρα την Θεσσαλονίκη, στηρίζει την δημιουργία Ευρωπαϊκών πολιτικών στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.http://www.cedefop.europa.eu/

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2008

Ακαδημαϊκό - Συγγραφικό Έργο Βασίλη Γαλάνη

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συγγραφικό έργο του Βασίλη Γαλάνη, επισκεφθείτε το δικτυακό τόπο των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Σταμούλη στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.stamoulis.gr/vivliognosia/vivliognwsia_search.cgi?title=&into=0&join=0&writer=%C2%C1%D3%C9%CB%C5%C9%CF%D3+%C3%C1%CB%C1%CD%C7%D3&ekdotis=&sbA=0&exec=1&sb=0&code=&isbn=&when=0&etos=&sel=10

Beauty Therapy Management: To νέο βιβλίο του Βασίλη Γαλάνη


Ένα πλήρες επιστημονικό εγχειρίδιο για την οργάνωση των σύγχρονων κέντρων αισθητικής, το management και την ανάπτυξη των συνεργατών των κέντρων.Θετικά σχόλια αναμένεται να αποσπάσει από την αγορά των ινστιτούτων αισθητικής, το νέο εγχειρίδιο του Βασίλη Γαλάνη, με τίτλο «Beauty Therapy Management». Το νέο αυτό επιστημονικό εγχειρίδιο έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό στην επιστημονική βιβλιογραφία του κλάδου, μεταφέροντας τεχνογνωσία στους ιδιοκτήτες κέντρων αισθητικής και πολυδύναμων μονάδων.Αξίζει να σημειωθεί ότι στο ενεργητικό του Κυρίου Βασίλη Γαλάνη, πέραν της εμπειρία του στην οργάνωση, το marketing και την διαφήμιση των ινστιτούτων αισθητικής, συμπεριλαμβάνεται και η συγγραφή άλλων επτά επιστημονικών βιβλίων, γύρω από θέματα marketing και franchising, που κυκλοφορούν από τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Σταμούλη.Το «Beauty Therapy Managent», είναι ένα νέο επιστημονικό εγχειρίδιο, που προσφέρει ένα σύστημα και μια μεθοδολογία οργάνωσης στην επαγγελματία αισθητικό, άμεσα εφαρμόσιμη. Το εγχειρίδιο πραγματεύεται πέραν των άλλων, θέματα όπως η οργάνωση και το management των κέντρων, θέματα marketing, ποιοτικής εξυπηρέτησης και τεχνικών επικοινωνίας και πωλήσεων. Η αξία του εγχειριδίου είναι 90€. Περισσότερες πληροφορίες: vasgalanis@gmail.com , Mobile: 6980 558496

Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2008

Η Ιδιωτική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Ενώπιον Ευκαιριών και Απειλών

Πηγή: ICAP, Συνοπτική ανάλυση Κλαδικής Μελέτης (2005)
Η Ιδιωτική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Ενώπιον Ευκαιριών και Απειλών
Η υπερβάλλουσα ζήτηση η οποία υπάρχει από χρόνια στην Ελλάδα σε συνδυασμό με τις διαφαινόμενες αλλαγές οι οποίες δρομολογούνται στο θεσμικό πλαίσιο το οποίο διέπει τη λειτουργία της ιδιωτικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, δημιουργούν ευνοϊκές συνθήκες για την περαιτέρω ανάπτυξη του τομέα, ιδιαίτερα για τους οργανισμούς οι οποίοι προσφέρουν μεταπτυχιακά προγράμματα και συνεργάζονται με ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Από την άλλη όμως πλευρά, η επέκταση της δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τα τελευταία χρόνια, οι αυξημένες δυνατότητες σπουδών στην αλλοδαπή, ιδίως στο Ηνωμένο Βασίλειο, και η πλειάδα των ελληνικών εκπαιδευτηρίων, τα οποία προσφέρουν παρόμοια προγράμματα, οξύνουν τον ανταγωνισμό, ο οποίος διεξάγεται τόσο μέσω τιμών, όσο και μέσω προγραμμάτων σπουδών, φήμης, τόπου εγκατάστασης, κλπ.
Υπό τις συνθήκες αυτές, οι εξελίξεις στον κλάδο παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον. Μετά την ανάλυση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ιδιωτικής εκπαίδευσης, η ICAP εκπόνησε νέα κλαδική μελέτη, η οποία εξετάζει την τριτοβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση· καταγράφει τα βασικά μεγέθη, εξετάζει τις τάσεις και αναλύει τις προοπτικές του κλάδου.
Δεδομένου ότι η τριτοβάθμια εκπαίδευση παρέχεται κυρίως από το δημόσιο, η μελέτη εξετάζει τις εξελίξεις στον τομέα αυτό. Κατά την πενταετία 1997-2002 ο αριθμός των τμημάτων ΑΕΙ αυξήθηκε από 198 σε 237 και αυτός των ΤΕΙ από 195 σε 230. Ο φοιτητικός πληθυσμός μεγεθύνθηκε από περίπου 169.000 σε 303.000, με τη μεγαλύτερη αύξηση να καταγράφεται στα ΤΕΙ. Ο αριθμός των μεταπτυχιακών φοιτητών υπερδιπλασιάστηκε φτάνοντας σε περίπου 26.000.
Στην άλλη όχθη βρίσκονται τα ιδιωτικά ιδρύματα παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών, τα οποία λειτουργούν κυρίως υπό τη μορφή εργαστηρίου ελευθέρων σπουδών (ΕΕΣ). Η ομάδα αυτή όμως, που αποτελείται από περίπου 45 ιδρύματα, δεν είναι απολύτως ομοιογενής: περιλαμβάνει ΕΕΣ που συνεργάζονται με πανεπιστήμια του εξωτερικού, κυρίως βρετανικά, παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων, καθώς και ανεξάρτητα εκπαιδευτήρια μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Βρίσκονται εγκατεστημένα κυρίως στην Αθήνα και προσφέρουν σπουδές σε γνωστικά αντικείμενα άμεσα συνδεδεμένα με την αγορά εργασίας.
Παρά τις δυσκολίες τις οποίες αντιμετωπίζουν με το θεσμικό πλαίσιο εντός του οποίου λειτουργούν-συνταγματική απαγόρευση ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων, προσκόμματα στην εφαρμογή των κοινοτικών οδηγιών για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων-η πορεία των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων ήταν ανοδική τα τελευταία χρόνια.
Οι συνολικές πωλήσεις των κυριοτέρων επιχειρήσεων ιδιωτικής εκπαίδευσης, οι οποίες δημοσιοποιούν τα οικονομικά τους αποτελέσματα, ακολούθησαν ανοδική πορεία την περίοδο 1999-2003, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 7%. Πρέπει ωστόσο να σημειωθεί ότι η εκτίμηση για τις συνολικές πωλήσεις υποεκτιμά το πραγματικό μέγεθος λόγω της μη δημοσιοποίησης των οικονομικών αποτελεσμάτων πολλών επιχειρήσεων νομικών μορφών ΟΕ, ΕΕ, κλπ, και των διαφόρων μη κερδοσκοπικών ιδρυμάτων τα οποία λειτουργούν ως σωματεία, αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες, κλπ.
Από τα στοιχεία της έρευνας οικογενειακών προϋπολογισμών (ΕΟΠ) προκύπτει μία εκτίμηση για τις ιδιωτικές δαπάνες για τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η δαπάνη η οποία προκύπτει για το 2004 είναι €174,3 εκατ. Η εκτίμηση αυτή βασίζεται στα πλέον πρόσφατα διαθέσιμα στοιχεία της ΕΟΠ 1998-1999 τα οποία έχουν αναχθεί σε τρέχουσες τιμές βάσει του δείκτη τιμών καταναλωτή για την εκπαίδευση. Οι σχετικές όμως έρευνες συχνά υποεκτιμούν τη δαπάνη και είναι επίσης πιθανό τα νοικοκυριά να δαπανούν σήμερα μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός τους σε εκπαιδευτικές υπηρεσίες από ότι το 1998. Ως εκ τούτου η εκτίμηση αυτή θα πρέπει να θεωρηθεί ως κατώτατο όριο της ετήσιας δαπάνης για τριτοβάθμιες εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Οι προβλέψεις για την μελλοντική πορεία του κλάδου σχετίζονται άμεσα με τις εξελίξεις στο χώρο της δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και στις αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο, με τις οποίες θα αναγνωρίζονται τουλάχιστον τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων. Κίνδυνοι για την ιδιωτική εκπαιδευτική δραστηριότητα δημιουργούνται από τη βελτίωση και περαιτέρω ανάπτυξη των δημοσίων πανεπιστημίων. Επίσης, οι δημογραφικές εξελίξεις θα επηρεάσουν την πλευρά της ζήτησης. Από την άλλη πλευρά, η αναμενόμενη ευνοϊκή μεταβολή του θεσμικού πλαισίου δημιουργεί αναμφίβολα σημαντικές ευκαιρίες. Είναι όμως πιθανό η μεταβολή αυτή να μην ωφελήσει όλες τις υπάρχουσες επιχειρήσεις. Πιθανόν να οξύνει τον ανταγωνισμό, ιδίως εάν εγκατασταθούν στην Ελλάδα αλλοδαπά πανεπιστημιακά ιδρύματα ή δημιουργηθούν ισχυροί μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί παροχής τέτοιων υπηρεσιών.
Για περισσότερη επικοινωνία:
Mobile: 6939162945